Miért pont a TIGI Bed Head After Party Super Smoothing Cream 100 ml?

Szelídítse meg huncut és röpködő haját, őrizze meg egészséges megjelenését és adjon neki selymes puhaságot. A TIGI Bed Head After Party Super Smoothing Cream styling krém a haj kisimítására, megakadályozza a szöszösödést, eltávolítja a statikus elektromosság miatti repülést, és visszaadja a haj természetes megjelenését. Közvetlenül a termék használata után a haj finom, sima, természetesen fényes és gyönyörű illatú lesz. Aktív összetevőket és Anti-Frizz Complexet tartalmaz, amely kisimítja a durva és rakoncátlan hajfelszínt, csökkenti a statikus elektromosságot, felszívja a nedvességet a levegőből és növeli a haj fényét. A gyengéd krém nem terheli meg a hajszálakat, táplálja és hidratálja a hajat, simává, puhává és fényessé varázsolja.

Lightweight Conditioning: Kisimítja a haj kutikuláját, fényesebbé teszi és megakadályozza a statikus haj repülését.

Anti-Frizz Complex: Felszívja a nedvességet a levegőből, megakadályozza a szöszösödést és növeli a haj fényét.

Ricinusolaj: Fényt és védelmet ad a hajnak.

Egyedi tulajdonságok:

  • Hajformázó krém durva és rakoncátlan hajra,
  • kisimítja a haj kutikuláját,
  • megszünteti a szöszösödést,
  • megakadályozza a haj sztatikus elektromosság miatti repülését,
  • táplálja és hidratálja a hajszálakat,
  • megőrzi a haj egészséges és természetes megjelenését,
  • felszívja a nedvességet a levegőből és növeli a haj fényét,
  • friss gyümölcsös illat.

Ajánljuk figyelmébe

Hogyan kell a TIGI Bed Head After Party Super Smoothing Cream 100 ml-t használni?

A TIGI Bed Head After Party Super Smoothing Cream finom krémet végső ápolóként vigye fel száraz vagy nedves hajra. Kenjen el megfelelő mennyiségű krémet a tenyerében, és dörzsölje be vele a hajat. Ezután folytassa a hajformázást a szokásos módon.
A Bed Head by TIGI-t a díjnyertes Anthony Mascolo fodrász alapította. Fedezze fel a samponok, balzsamok és hajformázó termékek széles skáláját, bármit is igényel a haja! Az összes termék a hajtermékek széles skáláját képviseli, amelyek tükrözik a hírességek legújabb trendjeit, stílusát és hatásait. A márka bármilyen életkorú ügyfelet megcéloz, akik nagyszerűen akarnak kinézni, prémium minőséget keresnek, játékosak és kreatívak. A termékeket állatokon nem tesztelték.
Bővebben a márkáról