Miért pont a Kérastase Soleil Creme UV Sublime?

Akadályozza meg a haj napozás közbeni károsodását és kiszáradását. A Kérastase Soleil Creme UV Sublime öblítésmentes hidratáló krém E-vitaminnal dúsítva, megakadályozza a haj kiszáradását és megszelidíti az engedetlen, szöszös hajat, és ezt akár 24 órán keresztül! A védőápoló krém selymes felületet ad a hajnak, és mélyen hidratálja.

A jázmin érzéki illata a tubarózsa napos tónusaival együtt olyan addiktív illatot idéz elő, amely hasonló a nyári parfümhöz, amelybe beleszeret.

Az eredmény selymes, sima, ragyogó fényű haj, a nap sugarai ellen védve.

Kókuszvíz: behatol a hajszál mélyébe, amelyet intenzíven hidratál.

E-vitamin: segít rögzíteni a hajban a nedvességét, kiküszöböli a hajvégek töredezését, és védi a hajot a külső károsodásoktól.

UV szűrő: elnyeli az ultraibolya sugárzást és minimalizálja annak hatását a hajszálra.

Egyedi tulajdonságok:

  • 24 órás védelem a szöszösödés ellen,
  • 58% -kal intenzívebb hajtáplálás,
  • védi a hajat az UV sugárzástól,
  • megakadályozza a haj kiszáradását,
  • intenzíven hidratálja a hajat,
  • rendkívül könnyű textúrájú,
  • bársonyos lágyságot és fényt ad,
  • nem terheli a hajat.

Ajánljuk figyelmébe

Kérastase Soleil Creme UV Sublime Cream 50 ml használata?

A többcélú védőkrémet használja napon való tartózkodás előtt vagy alatt. Kis, borsó nagyságú mennyiséget vigyen fel a száraz vagy törölközővel megszárított hajra. Finoman dörzsölje be a hajhosszba és a hajvégekbe, és ne öblítse le. Ezután formázza a hajat, saját igényei szerint.

TIPP:

A Creme UV Sublime a legjobb nyári szövetségese lesz, imádni fogja annak hatásait, valamint a jázmin és tubarózsa érzéki illatát. Azonban azt javasoljuk, hogy a krémet csak a haj hosszára és végére alkalmazza, a könnyű és nem zsíros befejezés érdekében. Ne alkalmazza a krémet a haj gyökereire, mivel a haj lapos és zsíros lehet.
A Kérastase márka 1964 óta a fejbőrre és a hajra kivételes hatást gyakorló termékek kifejlesztésével építi sikerét. Exkluzív termékeket és szalonkezeléseket hoz a piacra az ügyfelek igényeihez igazodva, tudományos ismeretekre, szakértelemre és annak intuitív megértésére alapozva, hogy mit várnak el az emberek a hajápolással kapcsolatban. A Kérastase márka jelenleg több mint 60 országban van jelen, és mintegy 150 000 fodrászból álló közösség támogatja. A «care first» filozófia vezérli, amely túlmutat a termékfejlesztésen: a legnagyobb hangsúlyt minden hajtípus ápolására helyezi, de az egyes fogyasztókra és a világra is, amelyben élünk.
Bővebben a márkáról