Miért pont a Kérastase Résistance Gelée Volumifique Conditioner 200 ml?

A haja lapos, nehéz és hiányzik a térfogata? A Kérastase luxusmárka megoldást kínál Önnek! Ez egy volumenizáló termékcsalád, Volumifique ápoló, amely képes kezelni a legfinomabb hajat is. Ennek a sorozatnak az alapterméke a Résistance Bain Volumifique hajfürdő, amelyet kifejezetten a finom, gyengült haj gazdagságára és volumenére fejlesztették ki. A volumenes hajrutin második lépése a Résistance Gelée Volumifique gél balzsam. Hajápolás gél formájában, amelyet a finom, gyengült haj gazdagságához és volumenéhez terveztek. A Résistance Gelée Volumifique egy lágy és lapos hajra kifejlesztett balzsam. Ampliflex rendszere egyesíti a hajszálak helyreállító hatóanyagait, miközben erősítő hatást gyakorol vízzel érintkezve. Ez a fokozó hatású gélbalzsam hosszú ideig tartó volument ad a hajnak, terhelés nélkül.

Ez a luxus hajbalzsam az egyedi Systém Amplifex rendszert tartalmazza:

Cellulózpor: Ez az egyedülálló por erősítő hatású a vízzel való érintkezéssel.

Kationos polimerek: Ez az összetevő helyreállítja a hajszálakat, miközben tökéletesen simítja azokat.

+ Intra-Cylane: Erősíti a hajszerkezetet a tartós rögzítés érdekében.

+ Stylight textura: Kifejezetten a finom haj átmérőjéhez tervezték, a terhelés nélküli térfogatot hoz létre.

Egyedi tulajdonságok:

  • Támogatja a haj tartós volumenét,
  • revitalizálja és helyreállítja a hajszálat,
  • javítja a haj minőségét,
  • vízzel érintkezve nagyító hatás van,
  • a hajat nem terheli és nem zsírosítja.

Ajánljuk figyelmébe

Használata:

Vigye fel a luxus Résistance Gelée Volumifique géles balzsamot a megmosott, törölközővel megszárított hajra. Hagyja hatni. Ezután alaposan öblítse le. Használja a Kérastase Résistance Volumifique termékcsalád más termékeivel a még hatékonyabb eredmények elérése érdekében.
A Kérastase márka 1964 óta a fejbőrre és a hajra kivételes hatást gyakorló termékek kifejlesztésével építi sikerét. Exkluzív termékeket és szalonkezeléseket hoz a piacra az ügyfelek igényeihez igazodva, tudományos ismeretekre, szakértelemre és annak intuitív megértésére alapozva, hogy mit várnak el az emberek a hajápolással kapcsolatban. A Kérastase márka jelenleg több mint 60 országban van jelen, és mintegy 150 000 fodrászból álló közösség támogatja. A «care first» filozófia vezérli, amely túlmutat a termékfejlesztésen: a legnagyobb hangsúlyt minden hajtípus ápolására helyezi, de az egyes fogyasztókra és a világra is, amelyben élünk.
Bővebben a márkáról