Miért pont a Kérastase Nutritive Bain Satin Hydratring Shampoo 250 ml?

tán

Növényi fehérjék: A búzából, kukoricából és szójamagokból származó fehérjék szó szerint táplálék-kiegészítőként működnek ebben a fehérje samponban. Zsírsavakkal, omega-savakkal és vitaminokkal kombinálva alapvető tápanyagokkal látják el a hajat.

Niacinamid: A B3-vitamin származéka, amely megköti a tápanyagokat a hajban. Ennek köszönhetően ez a sampon képes megerősíteni a hajszálak védőgátját és megőrizni azok egészségét hosszú távon.

Glicerin: A glicerin növényi eredetű anyag, amely fokozza a termék általános hidratáló hatását.

Egyedi tulajdonságok:

  • Revitalizálja a hajat és növeli annak kiszáradással szembeni ellenálló képességét,
  • visszaállítja a haj erősségét és fényét,
  • Szerkezetet és erőt ad a hajnak.

Hogyan kell a Kérastase Nutritive Bain Satin Hydratring Shampoo 250 ml-t használni?

1. LÉPÉS

Vigye fel vizes hajra.

2. LÉPÉS
Habosítsa fel.

3. LÉPÉS
Öblítse le és ismételje meg az egész eljárást.

Kérastase Nutritive Bain Satin Hydratring Shampoo 250 ml összetétele:

Aqua / Water -Sodium Laureth Sulfate -Sodium Lauryl Sulfate-Dimethicone-Cocamidopropylbetaine -Sodium Chloride -Glycol Distearate -Glycerin -Citric Acid -PPG-5-Ceteth-20 -Sodium Benzoate -Sodium Hydroxide -Isostearyl Neopentanoate -Carbomer -Coco--Niacinamide -Ascorbyl Glucoside -Butylene Glycol -Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride -Linalool -Limonene -Hydrolyzed Wheat Protein -Hydrolyzed Corn Protein -Hydrolyzed Soy Protein - Iris Florentina Root Extract -Fumaric Acid -Phenoxyethanol -Parfum / Fragrance -    Betaine -Salicylic Acid -Panthenol -Niacinamide -Ascorbyl Glucoside -Butylene Glycol -Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride -Linalool -Limonene -Hydrolyzed Wheat Protein -Hydrolyzed Corn Protein -Hydrolyzed Soy Protein - Iris Florentina Root Extract -Fumaric Acid -Phenoxyethanol -Parfum / Fragrance .    

 

Ajánljuk figyelmébe

A Kérastase márka 1964 óta a fejbőrre és a hajra kivételes hatást gyakorló termékek kifejlesztésével építi sikerét. Exkluzív termékeket és szalonkezeléseket hoz a piacra az ügyfelek igényeihez igazodva, tudományos ismeretekre, szakértelemre és annak intuitív megértésére alapozva, hogy mit várnak el az emberek a hajápolással kapcsolatban. A Kérastase márka jelenleg több mint 60 országban van jelen, és mintegy 150 000 fodrászból álló közösség támogatja. A «care first» filozófia vezérli, amely túlmutat a termékfejlesztésen: a legnagyobb hangsúlyt minden hajtípus ápolására helyezi, de az egyes fogyasztókra és a világra is, amelyben élünk.
Bővebben a márkáról