Miért pont a Kérastase Fresh Affair Refreshing Dry Shampoo 233 ml?

Frissítse fel élettelen, lapos haját, és nyújtson neki luxus volument bárhol és bármikor szüksége van rá, könnyen és gyorsan. A Kérastase Fresh Affair Refreshing Dry Shampoo száraz sampon ideális segítő a lapos haj azonnali felfrissítéséhez és a dús volumen eléréséhez, a gyökerektől. E-vitamint, neroliolajat és rizskeményítőt tartalmaz, amelyek elnyelik a faggyú feleslegét, a port és a napi szennyeződéseket, amelyek megterhelik a hajat és megzavarják annak volumenét, miközben táplálják a hajat és megakadályozzák a fejbőr kiszáradását. A könnyű púder textúra nem terhel, nem ragaszt és nem hagy maradványokat a hajban, véd a nem kívánt külső behatásoktól, és tisztán, puhán és magával ragadó illattal hagyja a hajat.

Neroli olaj: Az illóolaj egy keserű narancsfa virágából készül, és édes tónusú citrusillata az egyik fontos természetes afrodiziákum.

Rizskeményítő: Felszívja a faggyúfelesleget, és frissítő hatással van a hajra és a fejbőrre.

E-vitamin: tápláló hatású, megakadályozza a haj és a fejbőr kiszáradását, és megvédi a hajat a nem kívánt külső behatásoktól.

Egyedi tulajdonságok:

  • Száraz sampon a haj frissítésére a nap bármely szakában,
  • azonnali volument és frissességet ad,
  • felszívja a felesleges faggyút és szennyeződéseket,
  • nem terheli vagy ragasztja a hajat,
  • véd a nem kívánt külső behatásoktól,
  • puha, könnyű és tiszta hajat hagy,
  • magával ragadó illattal illatosítja a hajat,
  • minden hajtípusra alkalmas.

Ajánljuk figyelmébe

Hogyan kell a Kérastase Fresh Affair Refreshing Dry Shampoo 233 ml-t használni?

A Kérastase Fresh Affair Refreshing Dry Shampoo száraz sampont alaposan rázza fel, és egyenletesen permetezze a száraz hajra a gyökerekhez, 10-15 cm távolságra a fejtől. Ezután fésülje meg a haját, és szükség szerint állítsa be.

TIPP

A Kérastase Fresh Affair Refreshing Dry Shampoo száraz sampont használhatja olyan hajformázó termékként, amely azonnali volument ad a hajnak, meghosszabbítja a fújás hatásait, vagy lefekvés előtt, intenzív testmozgás után a nap bármely szakában használhatja.
A Kérastase márka 1964 óta a fejbőrre és a hajra kivételes hatást gyakorló termékek kifejlesztésével építi sikerét. Exkluzív termékeket és szalonkezeléseket hoz a piacra az ügyfelek igényeihez igazodva, tudományos ismeretekre, szakértelemre és annak intuitív megértésére alapozva, hogy mit várnak el az emberek a hajápolással kapcsolatban. A Kérastase márka jelenleg több mint 60 országban van jelen, és mintegy 150 000 fodrászból álló közösség támogatja. A «care first» filozófia vezérli, amely túlmutat a termékfejlesztésen: a legnagyobb hangsúlyt minden hajtípus ápolására helyezi, de az egyes fogyasztókra és a világra is, amelyben élünk.
Bővebben a márkáról