Miért pont a Kérastase Discipline Maskératine Mask 200 ml?

Vastag, mégis érzékeny haja van, amely gyakran szöszösödik és nehezen szerkeszthető? Nyújtson hajának mély ápolást és simaságot, a Discipline Maskératine hajpakolással. Ez egy luxus mélyápoló pakolás, amelyet erős és nehezen kezelhető hajra terveztek, amelyet simítani kell. A Morpho-Kératine ™ komplex becsomagolja a hajszálat és helyreállítja annak egyenletességét, szerkeszthetőséget és szöszösödés elleni védelmet biztosít.

Az eredmény táplált, egészséges megjelenésű, bársonyosan puha és elegáns haj.

KOMPLEX MORPHO-KERATINE™: Javítja a hajszálak simaságát, így könnyedén szerkeszthető lesz és védett a szöszösödéstől.

Surface Perfector: Puhavá, sima megjelenésűvé teszi a hajat, és megkönnyíti a haj fésülését.

High Precision Care Agent: Regenerálja sérült hajszálakat, és terhelés nélkül bársonyosan puhavá teszi a hajat.

Egyedi tulajdonságok:

  • Mélyen kezeli a hajat,
  • védi a szöszösödéstől,
  • felgyorsítja a hajfújást,
  • megkönnyíti a fésülést,
  • simítja a hajat teljes hosszában,
  • bársonyos simaságot ad a hajnak,
  • nem terheli a hajat.

Ajánljuk figyelmébe

Használata:

A Discipline Maskératine simító pakolást dió méretű nagyságban vigye fel a megmosott, törülközővel megszárított hajra. Masszírozza a hajhosszba és végébe. Hagyja 5 percig, majd alaposan öblítse le.

Hetente egyszer vigye fel a pakolást az érzékeny hajra, vagy vastagabb hajra vigye fel minden hajmosás során. 

TIPP:

A Discipline Maskératine pakolás alkalmazása előtt győződjön meg róla, hogy a hajad alaposan ki van-e csavarva. A víz fő gát, amely megakadályozza a hatóanyagok megfelelő behatolását a hajszálba.
A Kérastase márka 1964 óta a fejbőrre és a hajra kivételes hatást gyakorló termékek kifejlesztésével építi sikerét. Exkluzív termékeket és szalonkezeléseket hoz a piacra az ügyfelek igényeihez igazodva, tudományos ismeretekre, szakértelemre és annak intuitív megértésére alapozva, hogy mit várnak el az emberek a hajápolással kapcsolatban. A Kérastase márka jelenleg több mint 60 országban van jelen, és mintegy 150 000 fodrászból álló közösség támogatja. A «care first» filozófia vezérli, amely túlmutat a termékfejlesztésen: a legnagyobb hangsúlyt minden hajtípus ápolására helyezi, de az egyes fogyasztókra és a világra is, amelyben élünk.
Bővebben a márkáról