Miért pont a Kérastase Discipline Kératine Thermique Milk 150 ml?

A haja makacs, nehezen szerkeszthető és szöszösödik? Ahhoz, hogy elegáns frizurát hozzon létre, amely hibátlan és ugyanakkor védve van a gyakori fújás vagy hajvasalás hőjétől, a Kérastase márka kifejlesztett egy luxus hővédő Kératine Thermique Milk tejet. Az ebben a tejben található hővédő anyagok rögzítik a hajszálat, és 180 ° C-ig megóvják a fújástól és a hőformázástól. Megkönnyíti a hajfújást, és ezzel egyidejűleg lerövidíti a hajformázás idejét. Pozitív hatással van a nedvesség és szöszösödés ellen. Biztosítja a tökéletesen sima frizurát. A haja bársonyosan puha, sima, védett és fényes lesz.

MORPHO-KERATINE™: Az egyes hajszálakat könnyű réteggel borítja be, és visszaállítja azok erejét és simaságát, hogy tökéletesen megszelídítse a hajat.

AUTO-RETICULAR POLYMER: Hidrofób filmet hoz létre, amely gátolja a szöszösödést és megvédi a hajat a nedvességtől.

Ceramide 1.000: A ceramidok legnagyobb koncentrációja, a hajvégek töredezése ellen, és a haj maximális ereje érdekében.

Xilóz: Hővédő tulajdonságairól ismert hatóanyag.

Egyedi tulajdonságok:

  • Hővédelem 180 ° C-ig,
  • véd a nedvességtől és a szöszösödéstől,
  • megkönnyíti és lerövidíti a hajfújás idejét,
  • simítja és megszelídíti a makacs hajat,
  • ragyogást és simaságot nyújt a hajnak,
  • a haj erős és kevésbé törékeny.

Ajánljuk figyelmébe

Használata:

Kis mennyiséget a Discipline Kératine Thermique tejből, mogyoró nagyságú mennyiséget vigyen fel a megmosott, törölközővel megszárított hajra. Masszírozza a hajhosszba és hajvégekbe. Ezután szárítsa meg a hajat. Az extra sima megjelenés érdekében vasalja a hajat hajvasalóval.
A Kérastase márka 1964 óta a fejbőrre és a hajra kivételes hatást gyakorló termékek kifejlesztésével építi sikerét. Exkluzív termékeket és szalonkezeléseket hoz a piacra az ügyfelek igényeihez igazodva, tudományos ismeretekre, szakértelemre és annak intuitív megértésére alapozva, hogy mit várnak el az emberek a hajápolással kapcsolatban. A Kérastase márka jelenleg több mint 60 országban van jelen, és mintegy 150 000 fodrászból álló közösség támogatja. A «care first» filozófia vezérli, amely túlmutat a termékfejlesztésen: a legnagyobb hangsúlyt minden hajtípus ápolására helyezi, de az egyes fogyasztókra és a világra is, amelyben élünk.
Bővebben a márkáról