Miért pont a TIGI Bed Head Small Talk Thickening Cream 240 ml?

Mondjon búcsút a lapos és finom hajnak, adjon nekik maximális volument és állítsa vissza természetes szépségét. A TIGI Bed Head Small Talk Thickening Cream styling krém azonnali volument, formát és textúrát ad a finom, vékony és lapos hajnak, visszaadja a haj erejét, és megvédi a termikus hajformázás okozta károsodástól. Panthenolt, jojoba- és napraforgóolajat tartalmaz, amelyek erősítik, hidratálják és védik a hajat a külső agressziókkal szemben, kisimítja a haj kutikuláját, megakadályozza a szöszösödést és megszünteti a sztatikus elektromosság miatti repülést. A könnyű zselés krém nem ragasztja és nem terheli a hajat, javítja annak irányíthatóságát és simává, fényessé és friss gyümölcsös illattal illatosítja a hajat.

Panthenol: hidratáltan és puhán tartja a hajat.

Jojobaolaj: Javítja a hajszabályozást, kisimítja a haj kutikuláját és növeli a haj fényét.

Napraforgóolaj: Puhító hatású és védi a hajat a töredezéstől.

Egyedi tulajdonságok:

  • Hajformázó krém vékony, lapos és finom hajra,
  • maximális volument, formát és textúrát ad a hajnak,
  • megszünteti a szöszösödést,
  • megakadályozza a haj sztatikus elektromosság miatti repülését,
  • táplálja és hidratálja a hajszálakat,
  • erősítő és simító hatása van,
  • javítja a haj szabályozását és növeli a fényét,
  • hővédelmet biztosít a hajnak,
  • friss gyümölcsös illat.

Ajánljuk figyelmébe

Hogyan kell a TIGI Bed Head Small Talk Thickening Cream 240 ml-t használni?

1-3 pumpányi TIGI Bed Head Small Talk Thickening Cream krémet vigyen fel a nedves hajra annak teljes hosszában. Fésülje jól ki a haját az egyenletes felvitel érdekében. Szárítsa meg a haját a krém aktiválásához és a volumen maximalizálásához.
A Bed Head by TIGI-t a díjnyertes Anthony Mascolo fodrász alapította. Fedezze fel a samponok, balzsamok és hajformázó termékek széles skáláját, bármit is igényel a haja! Az összes termék a hajtermékek széles skáláját képviseli, amelyek tükrözik a hírességek legújabb trendjeit, stílusát és hatásait. A márka bármilyen életkorú ügyfelet megcéloz, akik nagyszerűen akarnak kinézni, prémium minőséget keresnek, játékosak és kreatívak. A termékeket állatokon nem tesztelték.
Bővebben a márkáról